mysigt?

Nu myser jag runt i min fina lila mjukis dress från Old Saybrook, en bit ifrån där Sofia bor....Den är jätte mysig :)
Snart blir det sängen för jag är väldigt trött. Först ska jag väl dricka te som jag alltid gör. Sen sätter jag på Vänner på Tv:n och försöker sova.
Fysiken är fortfarande svår men med lite bra musik på och korta pauser med dans framför spegeln så gick det ganska bra i alla fall ;)
God natt på er....
Sov gott nu.....det ska jag göra ;)



Vart tog mina boobies vägen??
Är ju alldeles platt......
Hårt......


Pussen
 - A


Kommentarer
Postat av: Live from the USA

hmm, var inte den köpt i CT?

2008-12-16 @ 04:01:03
Postat av: annelie

oj...förlåt....ändrar....

2008-12-16 @ 14:36:40
URL: http://charmfulslave.blogg.se/
Postat av: astrid

ouh jätte fin! :) jag vill också ha en den såg ju sjukt skön ut:D

2008-12-17 @ 23:12:47
Postat av: annelie

den är mycket mysig...:)

2008-12-18 @ 22:13:17
URL: http://charmfulslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0