hippie?

Idag har jag även en outfit att bjuda på :). Jag varit hippie.......hade ett band runt håret och stora guldörhängen.

(det ser ju fan ut som att jag är svettig på bilden.....
......hmm...fel på kameran?)


 kjol - H&M
 linne - H&M
 strumbyxor - ?

Jag kände mig fin men när jag kom hem så sa min lillebrors kompis attt bandet såg ut som ett sånt som strippor har runt benet där de sätter pengarna. Jag var måttligt road.....
Dom är elva, de borde inte veta sånt ;)















Tack och adjö
<3 A

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha skön kompis din bror har ;D

2008-11-28 @ 14:01:13
Postat av: annelie

haha...han är för liten för sånt ;)

2008-11-28 @ 17:46:54
URL: http://charmfulslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0