kväll?

Ännu en dag har kommit till sitt slut. Den har varit bra. Det har varit jobbigt, har haft matte hela dagen. På onsdagar har vi Te-dagen vilket betyder att vi har två långa pass där lärarna sätter in de ämnen som vi behöver just då. Idag så behövde vi matte.
Efter skolan så åkte jag hem, hann vara hemma i en kvart och sedan skulle jag iväg och hämta mina kära barnvaktsbarn. Ebba skulle ha en kompis med sig hem och Fredrik åkte hem till hans kompis, så när vi kom hem till dem så var Ebba och kompisen med varandra och jag kunde göra vad jag ville, jag vill titta på tv :D.
Kl halv sju så gick jag hem och hemma så väntade ungspannkaka :D. Jag blev glad vill jag lova för det är gott, speciellt med stekt bacon till!
Nu så har jag pluggat, pluggat och pluggat lite till. Psykologi provet är imorgon bitti kvart över åtta och det känns ganska bra inför det. Hoppas det går bra också.
Snart så börjar sporten på tvåan. Det ska jag kolla på :D.
Sen sätter jag på Vänner och försöker somna.......

Puss och godnatt - A



Mittt skrivbord är långt ifrån tomt.......

Kommentarer
Postat av: CALIN

lycka till på provet Annelieeeeee! :D

2008-11-26 @ 22:14:30
Postat av: annelie

tack vad du är snäll<3

2008-11-27 @ 15:37:50
URL: http://charmfulslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0