sjukt?

Hej, hallå och tjena. Hur är det? Själv mår jag bra...är glad :D.
Sitter och äter och tittar på Super Sweet 16 på MTV. Det är sjukt bortskämda ungar som ska ha sextonårs-fest och får allt de pekar på av sina föräldrar. Alla är så jäkla diviga och dryga....det är ganska kul ;)
Idag har vart en mycket bra dag. Hade lite roliga lektioner (?) som matte, svenska och psykologi..... och så hade vi idrott...handboll var det idag, det är alltid kul!
Efter skolan, slutade kl två istälelt för tre som vi brukar, så åkte jag och Emelie in till stan. Borde köpt julklappar men istället blev det en jättefin stor kofta från Monki. Blev kär när jag såg en så jag var tvungen att köpa den :D.
Julklapps köpandet ska jag fixa förr eller senare......det är ju långt kvar till julafton ;).

Nu ska jag titta klar på alla bortskämda ungar från USA...

Puss på er <3
//a

Här kommer lite bilder från min och Emelies fina eftermiddag<3







     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0