körskolan?

Lite panik blev det imorse på Sunnerdahlsplan.
Annelie skulle iväg till körskolan till 09.50 dvs hon var tvungen att åka hemifrån runt halv. En stund innan halv nio så rusar mamma in på mitt rum och undrar om jag inte skulle åka snart. Jag, som låg och sov väldigt skönt, vaknade med ett ryck och hoppade upp ur sängen. Stressigt blev det men i tid kom jag :)
Sen körde jag i lite mer än två timmar och nu sitter jag hemma och har precis ätit lunch. Makaroner och korvstroganoff :D. Nu ska jag läsa min JÄTTE ROLIGA (lägg märke till ironin) engelskabok. Sen ska jag plugga lite teori också. Evis kommer sen och då ska vi mysa :D.
Jag hoppar träningen idag eftersom jag inte är frisk än :(



Fina bilar på bilskolan :)



Inte min favorit bok...



Men min favorit kvinna <3

Pussen  - A

Kommentarer
Postat av: Kanelbullen

Önsketänkande från jelinskis sida ? ;)

2009-04-09 @ 18:51:30
Postat av: verran

vilken snygging!

2009-04-09 @ 19:50:34
Postat av: annelie

hahah...hon är ju snart där ;)

2009-04-09 @ 20:15:14
URL: http://charmfulslave.blogg.se/
Postat av: eveblond

hahaha OM jag är;p

2009-04-11 @ 20:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0