pictures?

Här kommer lite bilder från Eves "överaskningsdag" som vi ordnade för henne för några veckor sen :D
Lite sent kanske att lägga upp dom nu..men bättre sent än aldrig...visst?

Dagen började med att A mötte upp Blonda E på Brommaplan där shopping på Ica stod på schemat. Sen hem till Blondie och förbereda....



Evis kirrar fruktsallad :)



Evis kirrar gluten och laktosfria muffins :)



E kirrar kyckling....

Då kan man undra vad jag gjorde...jo...jag slog in paketen :D



Sen kom damen vi skulle fira och hon såg mycket glad ut när.....



E och A bjöd på skönsång ;)



Hon är snygg...min vän bruna E!



Sen åkte vi till China teatern där vi bjöd Bruna E på musikal!
Glada var vi!



Part på toaletten innan showen började ;)



Redo för lite "The Producers"?



Mina älsklingar!



We like!



Sen var det tillbaka till Brommaplan och tagga till...för sen skulle vi ta med vår Brownie till hennes överaskningsfest....



Eve fick många fina presenter....bla..denna :D



Två heta blondiner på dansgolvet i Häggvik :D

Kvällen blev mycket lyckad och det hade kommit många för att fira Eve :D
Det här är bilder från min kamera men det var ju massa andra som också tog såklart :) (kolla facebook om ni vill se mer)

Det är allt för nu....

Nu börjar jag bli hungrig....godis får vara det som stillar min hunger ;)

Puss




Kommentarer
Postat av: den bruna

UUNDERBARA BILDER ! Guuud vad den dagen var heeelt och hållet WONDERFUL! Jag älskar dig! Och er<3 TAck för den typ bästa dagen i mitt liv!!!!!!

2009-04-09 @ 18:54:09
Postat av: verran

förväntningarna till nästa år är höga nu annelie ;) haha jag förväntar mig något stort :D haha nä skojade bara .. eller?

2009-04-09 @ 19:52:23
Postat av: annelie

eve- det var den bästa dagen ever.. jag älskar dig så! du är värd allt...och lite till!!



verr- jag fixar nåt jätte stort såklart :D :D hahah...trust me!

2009-04-09 @ 20:14:17
URL: http://charmfulslave.blogg.se/
Postat av: Hanna

mmm godis! vill haa

2009-04-10 @ 00:27:03
Postat av: annelie

hahah...jag ska köpa mer nu :D

2009-04-10 @ 10:13:02
URL: http://charmfulslave.blogg.se/
Postat av: eveblond

underbara bilder, underbara människor, underbar mat (hoho) och en UNDERBAR dag!! allt för kvinnan i vårt liv - det bästa alltså!!!<3<3<3

2009-04-11 @ 20:18:37
Postat av: annelie

älskar er!

2009-04-11 @ 20:45:09
URL: http://charmfulslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0