100?

Vet ni?
Detta är mitt 100ade inlägg.....det är sant....100 inlägg finns nu i denna blogg....haha....charmfulslave har ju funnits länge nu ;)

Man kan ju tycka att ens 100ade inlägg kanske ska handla om något vikigt...men jag har inget viktigt att dela med mig så jag tänkte skriva om Oboy.
Veronica var här förut och vi drack Oboy....det är så gott......Oboy och kaviar...det skulle jag nog kunna leva på....vi drack i alla fall Oboy och det var så längesen jag drack det så nu vill jag ha det hela tiden ;)
Nu tänkte jag gå och sova men fick en stark längtan efter Oboy så jag valde att gå ut i köket och göra mig ett glas.... nu lär jag väl inte somna på länge eftersom Oboy råkar vara fullt av socker och av socker blir man tydligen pigg av ;)

Aja....jag sitter här framför min Tv och har precis tittat klart på The Guardian....nu ska jag sätta på Vänner :)

God Natt :)
Puss









 - A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0