grattis?

Idag fyller Linda år.....
GRATTIS...
Linda och jag lärde känna varandra för jätte längesen när vi var på semester i Italien. Vi har sen dess brevväxlat och hållt kontakten i typ sex år....ganska imponerande om ni frågar mig....

Lördagen har varit mycket mysig... kollade och spelade innebandy idag..vi förlorade matchen och öven Hannas vad....hon bröt foten som sagt och nu är alla jätte ledsna.....

Efter matchen så kollade jag och Jenny på en annan match (kan det ha varit en killmatch...hm....svår fråga)

Sen träffade jag min Bäver och åt kyckling hemma hos mig...
Vi tittade även på Dirty Dancing eftersom Evis inte hade sett den (?!?) och Mamma Mia för den hade hon inte heller sett (?!?)....
Andra Eve ligger i Viksjö och är sjuk.....annars skulle hon också kommit.....om hon var frisk alltså....



Två älsklingar <3



Färglös middag? Men det var faktiskt gott.....

Jag ska upp om sex och en halv timma för att spela en tidig match....hoppas vi vinner den....

Hoppas eran lördag har varit bra....

Pussen <3

Kommentarer
Postat av: eve

ni är bäst<3

2009-01-18 @ 20:06:12
Postat av: annelie

du är bäst <3

2009-01-18 @ 20:54:34
URL: http://charmfulslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0