helg?

JA!
Äntligen helg!
Alltid lika skönt!
Skoldagen var seg...jag var trött.....matte D stod på schemat...även idrott..vi dansde, det var väldigt roligt. Vi var i olika grupper och skulle göra en egen koregrafi...vi gjorde till låten YMCA..haha....dansen blev galet bra! Sen var det lunch, svenska och psykologi...men vi fick typ bara vårt betyg eftersom kursen tog slut idag...så vi slutade tidigt :D
Efter skolan så åkte jag till Fridhemsplan och köpte Zyx halstabletter som tydligen ska "läka" halsen... jag provade en tablett och hela halsen domnade bort..... tog ett bra tag innan känseln kom tillbaka ;)
Sen åkte hem, köpte godis och nu tittar jag på TV.

Snart ska jag iväg och träffa Anna, vi ska sen vidare till Angelica och äta tacos.
Efter det ska vi till Eriksdalshallen och gå på stadslagsuttagning..... mellan 20.45-22.30.....  jag vet...sent.....segt.....



En del av min klänning som jag hade på mig idag....

Njut av helgen nu käraste.... det ska jag försöka göra i alla fall :)

Puss och hej <3
 - a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0