helgen?

Hur har helgen varit än så länge då?
Mycket bra!
Igår var jag i och försej i skolan till halv sex! Mycket plugg vill jag lova!
På kvällen blev det Eve och Eve och Annelie mys.....alltid lika bra!
Idag har jag pluggat, pluggat och pluggat.....har aldrig pluggat så mycket på en lördag.... herregud.....har en stor design uppgift tills på måndag nämligen....
Sedan träffade jag min kära Veronica.....gick på McDonalds....och åt äppelpaj :D
Sen gick jag hem och pluggade lite till...
Skulle bort ikväll men var tvungen att ställa in tyvärr.....
Imorn blir det matte-plugg och innebandy....
Har match kl helv fem men vi måste vara i hallen kl två för att kolla på herrarnas match.....vad jag tycker om det behöver jag inte ta upp....men jag hade behövt plugga istället för att titta på den matchen men man måste gå dit så det är bara att acceptera.....

pussen och kramen så länge
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0