jaha?

Hej.
Hoppas helgen har varit bra.

Jag var och spelade match imorse och var tvungen att gå upp väldigt tidigt för en söndag....min väckarklocka skulle ringa kl sju men det gjorde den inte så mamma väckte mig runt åtta och jag var tvungen stressa som fan...jag skulle nämligen vara i Rissne halv nio för att åka med Jenny till hallen. Verran var också med...och Jennys föräldrar ;)
Jag hann i tid och vi åkte till Torvalla och spelade mot Handen. Det blev seger för Duvbo med 6-8 och Annelie satt på bänken mesta delen av tiden...jajamen...jag har blivit en äkta bänkvärmare.....

Nu är jag trött......
Ska fösöka städa min garderob för den ser ut som hej kom och hjälp mig..... får se om jag orkar....

Halv sju ikväll är det hanboll på tv som jag ska se....Det är VM och Sverige möter Sydkorea tror jag....

Hörs och ses
<3 a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0