kort?

Kort inlägg...
Kom precis från stan...vi var på studiebesök nu på eftermiddagen så jag kommer därifrån. Vi tog ett stopp på en godisaffär som heter godislandet men eftersom jag har lovat att inte äta onyttigt på veckodagarna så ska jag dit på fredag och handla för att sen äta på lördagen ;)

Nu ska jag till Ebba och Fredrik för första gången efter jul och sen ska jag direkt till Hallonbergen för att kolla på Sundbyberg-Duvbo som spelar DM semifinal....den börjar åtta och slutar vid tio så jag är hemma sent.....

Kommer bli jobbigt att gå upp imorn och ha fysik B för första gången....

Pussen på er <3
 - a

Okej, det blev inte så kort inlägg ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Härlig blogg :)

Tyck gärna till om min nya design :)

kram

2009-01-21 @ 15:37:35
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Live from the USA

låter som en helt ok dag. Själv ska jag till starbucks nu....o imorgon oxå!;)

2009-01-22 @ 00:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0