mmmmmmm?

Har precis avslutat en otroligt god apelsin...den var sjukt god...den bästa jag ätit på länge..fast den jag åt i förrgår var också jäkligt god....
Kanske skulle sitta på sin plats med en kopp te?
Fast jag läst någonstans att man inte ska dricka varmt på kvällen...då kan man inte sova...jag kanske ska ta ett glast kall mjölk istället.....
Okej, slut på det otroligt intressanta ni precis läste..nu ska jag berätta nåt riktigt intressant...

Jag börjar inte förens 9.55 imorgon....vilket betyder sovmorgon!

Japp....det tyckte jag var intressant i alla fall ;)

Nu har jag faktiskt uppdaterat bloggen tre gånger idag....rekord?
Har varit dålig på att blogga på sista tiden men nu ska jag skärpa till mig...lovar...

Sov gott nu mina kära vänner <3
 - A

En sak bara...eftersom det är ganska tråkigt att bara läsa massa text så ska jag nu visa lite bilder...det är kul...



Detta visas på min Tv hela tiden nu..har blivit besatt...



Idag har vi varit i designsalen hela dagen och arbetat med 1:orna...bilden är inte från idag i och försig...



Denna bild tycker jag om...från (bruna) Eves dansuppvisning....



I höstas var jag, mamma och Olle på Sverige-Portugal...Kim Källström<3



Och Christiano Ronaldo<3



Och kolla här....båda på samma bild!!



Älskling pälskling....

Näe, okej, onödiga bilder, men roligare än en lång text kanske...

<3
 a



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0