oj?

Okej, vad har hänt under tiden som mitt interet har varit borta?
Jo, det har blivit ett nytt år, skolan har börjat igen, innebandyn har dragit igång och man är inne i vardagen på riktigt......

Året som har gått har gått så otroligt jävla sjukt snabbt. Jag förstår inte hur det kan ha gått så fort......
Det har varit ett myckt bra år. Har hittat ny vänskap, har fått starkare vänskap, mycket skratt, många resor. Ja det har varit otroligt bra....

Det mindre roliga var såklart att min syster åkte bort, att första terminen i tvåan på gymnasiet var väldigt jobbigt, Lovisa försvann, och mitt interet gick sönder. Okej, det sista var väl inte så extremt svårt, men tråkigt var det ;)

Nyåret var i alla fall jäkligt kul. Träffade massa roligt folk och allt var så bra!
Fick fira med Eve och Eve och det var det bästa <3



Eve är söt <3



Jag visar min klänning.....hrmm....



Eve var taggad! <3

Haha, vi alla var klädda i svart......that is the shit on nyårsafton!

Bästa nyår!

Pussen på er - A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0