pengar?

En sista sak innan jag ska sova...har ont i huvudet... :( så jag ska sova gott så jag är pigg imorn...

De här byxorna är så jäkla snygga....



Och vet ni, Veronica kanske ska köpa dem...orättvist....jag ska låna dom då ;)

Sarah berättade faktiskt förut om en affär som specialsyr kläder till en. Man kan alltså be om vilka jeans man vill och så syr dom dem efter ens mått. Man bestämmer färg, slitning och allt annat själv.... Ett par specialsydda jeans kostar ungefär som ett par i affären....lätt värt det. Jag ska prova det. När jag har pengar. Då ska jag beställa ett par ljusa, slitna.
Som dom ovanför....

Sussa Sött
- a

Kommentarer
Postat av: Lovisa g

Hej tjejen!

Jag läste precis ditt mail, ska svara imorgon!

Jag följer alltid din blogg, det sjukt kul att se hur du har det :D



snygga jeans btw ;)

Pusspuss

2009-01-17 @ 00:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0