skönt?

Hej.
Hoppas allt är bra med er.
Själv är jag lite halvt krasslig. Var tvungen att hoppa av träningen igår för jag hade så ont i halsen och huvudet.
Det känns inte mycket bättre idag så jag måste väl avstå träningen imorgon också.
Jag måste vara frisk på fredag för då ska jag på stadslagsuttagning. Och helgen måste jag också vara frisk för då har vi massa matcer...eller massa och massa, två stycken i alla fall....

Jag var tvungen att stanna kvar i skolan längre idag för att skirva klart design projektet, psykologin och fysiken.
Nu är jag färdig med allt denna termin så därför är det inget plugg som ska göras....eller jag ska läsa några sidor i en svenska bok men det tar jag en annan dag ;)
Skulle gått till Ebba och Fredrik idag men dom var så sjuka att de inte behövde min hjälp.

Nu chillar jag galet och tittar på den bästa TV serien som nog någonsin har gjorts....


Vänner såklart!


Just det...kolla på trean ikväll kl åtta. Det är Top Model och idag tror jag de ska bli omstylade....det är det roligaste :D

Kyssen
 - A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0