Spanien?


Nu är det Spanien-tagg på hög nivå. Förhoppningsvis så blir det en Spanien resa i sommar med min kära kompanjoner och här kommer fina bilder från Torrevieja och min farbrors lägenhet som vi bor i.



Utsikt från balkongen....



Vänder man sig om ser vardagsrummet ut såhär.....



I trapphuset......



La Mata stranden....tar ca tio min att gå dit.....



Utsikt på kvällen.....



Mer utsikt....



Olle by the pool......tre pooler är det....en djup, en inte lika djup och en barnpool....


Eve och Eve..... vi ska fanimej till Spanien.....
Och om det inte går.....då blir det roadtrip till Gävle... ;)

PÖSSEN - a

Kommentarer
Postat av: Live from the USA

Spanien vs Gävle - vad väljer man?? Får ni låna placet från Åke? I så fall, jävligt snällt. Här är det skitkallt med -10 o troligtvis snow day i morgon...längtar till värmen!!! Nu är det så otroligt mykt Alla hjärtans dag-saker så jag vet inte vad jag ska göra...går på Walmart o bara gapar;) vi hörs snart

2009-01-14 @ 22:53:55
Postat av: annelie

jag hoppas vi får låna det...har mailat och frågat men inget svar än...

är det fortfarande så kallt.....shit!! på med mycket kläder.....

ja..usa är för roligt....extrema...

pussen

2009-01-15 @ 09:43:36
Postat av: eve

wohooo here we coooooome!!!!!!!!!!!!!!!!

men gävle är inte illa det heller!

faktiskt:)

2009-01-15 @ 16:03:55
URL: http://snucki.blogg.se/
Postat av: annelie

haha....nä gävle är najjs....men spanjen är najjsare ;)

<3

2009-01-16 @ 15:16:57
URL: http://charmfulslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0