träningsverk?

Hej hej....
Jag kommer ha träningsverk imorgon...träningen var jobbig och jag har inte tagit ut mig så mycket på länge. Hur gick det då? Sådär...helt okej antar jag. Vi får svar om man har gått vidare eller inte om en vecka.

Innan uttagningen var vi som sagt hos Angie i Bandhagen. Flera tjejer i laget var där och vi åt tacos tillsammans. Sen var jag och Anna tvugna att åka till Skanstull och Eriksdalshallen medans de andra fick stanna och ha roligt tillsammans.

Min kväll i bilder....



Godis.....



Tacos hos Angie....jag blev så jäkla mätt....det var sjukt gott!



Sen var det innebandy....



Det sista av godiset...



Min älskling...med dubbelhaka.... ;)

Bilderna är tagna med mobil och därför inte så bra.....

Hörs imorgon...
Sov gott....
Puss.....
A...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0