underbara?

Veckan är snart slut.....
Men helgen är kvar...den brukar vara bäst ;)
Även om jag alltid har det roligt i skolan....

Måndag: Designa stolar hela dagen sedan baka scones och titta på Oc med Emelie :D

Tisdag: Hemma dag med Oc. Plugg med Eve och Eve senare, och på kvällen träning.



Eve kirrar biffen...eller korven ;)



Eve kirrar andra biffar ;)



Matte nördar.....

Onsdag: Jobbar med 1:orna hela dagen. Hämtade Ebba, spelade rockband!

Torsdag: Skola, var tvugna att stanna och jobba med det projektet som vi gjorde med 1:orna. Träning med Dj och Dam på kvällen.

Fredag: Skola, stan, fira Kajsa, Träffa Verr, Eve och Eve



Eves bröst blev gigantiska under kvällen....



Verran var på topp :)



Evis var på topp :)



Även jag var på topp :)



Japp..vi var på topp ;)



Fråga mig inte vad Bäver gjorde på golvet....ingen vet ;)

Tack för en underbar kväll och en toppen vecka....

Pussen och God Natt :)
- A

Kommentarer
Postat av: eveblondmedgrovutväxt

åhh käraste finaste annelie tack själv! Det är sånna små moments som vi har som sätter guldkant på vardagen. Tom matte d blir rolig:)o jaaa... allt..liksom:D Tack fär du är en sån bäst fin fantastisk och underbar vän. Massa kärlek till dig<3

2009-01-31 @ 00:32:18
URL: http://snucki.blogg.se/
Postat av: annelie

jag älskar dej!

tack för att du lyser upp alla mina dagar <3

vi sätter guldkant på varnadras vardagar :)

underbart!

älskar dej!

2009-01-31 @ 00:42:01
URL: http://charmfulslave.blogg.se/
Postat av: eve

jag älskar dig<3

min vecka lystes upp pga de fina moments hos dig jag fick uppleva! tur du och eve och verran också finns, vet inte hur ja ska tacka gud för att jag skapades <3

Älskar dig<3

P.s ja köper nya russin till dig snart så som ja trycker i mig ! d.s



<3<3

2009-01-31 @ 10:31:00
Postat av: annelie

älskar dej så min evelina! du är fantastisk! jag älskar dej!

och du....du behöver inte köpa russin ;) jag bjuder.....hahaha.. ;)

puss älskade

2009-01-31 @ 21:06:45
URL: http://charmfulslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0