aj?

Hej min kära. Kolla vad som händer, ett inlägg till?? Oj oj oj....inte illa?!?

Ska berätta lite om gårdagen. Det var nämligen så att mina kära Evelinor och jag var ute på äventyr i Hammarby Sjöstad. Eve blond skulle få sin present av mig och Eve brun.
Gokart var gåvan och blondinen blev mycket glad :D. Vi åkte 7x3 minuter och det var galet roligt. Blonda Eve krockade in i skydds sargen och om jag och Brownin skrattade (förlåt Evis men det såg kul ut). Jag var påväg att krocka själv när jag garvade. Vi köttade galet ute på banan men tog aldrig banrekordet på 34.11 som en liten (typ femårig) pojke hade. Det var lite halvt omöjligt att slå så målet blev istället att slå Fredrik Reinfeldts tid (han hade varit där och åkt någongång) på 40.83 tror jag att det var.
Sjukt kul var det och det måste vi göra igen!
Grattis igen min fina fina Blondin!

Det enda dåliga med dagen var att jag gick med magont hela tiden :(. Jag kan dela in det onda i tre faser.

Fas 1: På tvärbanan påväg till Gokarten. Jag hade världens mensvärk (vilket var konstigt för det har jag aldrig)
Fas 2: På tvärbanan påväg från Gokarten. Nu hade jag magknip för att jag var hungrig (vilket också var konstigt för jag hade ätit massa under dagen)
Fas 3: Efter vår kära middag på McDonalds. Magen var nu full av mat och värkte på grund av det (vilket inte var så konstigt eftersom en McChicken ändå är ganska stor, och min magsäck är ganska liten)

Tyvärr blir det inga bilder eftersom att dom har Eve brun, och eftersom jag sitter på jobbet (har inga bilder här och jag vill ju inte spara bilder på denna dator, då kommer ju Folke undra vad dom gör på hans dator när han kommer tillbaka efter semestern)

Nu ska jag jobba lite grann, ja alltså läsa bloggar och göra quizzes på facebook :D

Pussss - A

Kommentarer
Postat av: gabriella

sv: tack så mycket!

2009-07-10 @ 15:54:44
URL: http://bellabo.blogg.se/
Postat av: gabriella

sv: tack så mycket!

2009-07-10 @ 15:54:47
URL: http://bellabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0