trött?

Fan, idag var jag tröttare än någonsin....när väckarklockan ringde ville jag slänga den i väggen och fortsätta sova. Jag övervägde det en stund men kom fram till att det var nog bäst att gå upp så jag inte skulle missa min spårvagn. Vet ni förresten när min väckarklocka singer? Kl 05.25 och sedan igen 05.30 och en gång till 05.35 och då går jag upp. Sen har jag en annan väckarklocka som också ringer för jag ska vara extra säker på att vakna. Nu när jag bor ensam hemma också så ringer mobilväckarklockan 05.40 och 05.45. Haha säga vad man vill om mig men en morgonmänniksa har jag aldrig varit och kommer aldrig att bli!
Whatever....när man kommer till jobbet dricker man massa kaffe och sedan är man pigg :D
Idag kommer jag nog inte ha så mycket att göra.....spendera tiden på datorn....snicka lite med våran snickare (jag gjorde det igår, jag var grym på att skruva i skruvar, eeehh eller inte!)

pussigull - A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0