1?

Dag 1....vi gick upp kl 05.30 i Stockholm for att aka mot USA och Sofia. Resan tog galet lang tid och fast jag sov sa verkade den aldrig vilja ta slut. Men efter ca 7 timmar (det tog en timma snabbare att flyga an de trodde) sa landade vi pa Newark. Sofia skulle mota upp oss men vi hittade henne inte. Pappa ringde och sa att vi stod vid Starbucks och da sa hon att hon ocksa stod dar, fast vi sag ju henne inte. Efter en stund sa visade det sig att hon var pa fel terminal ;)
Vi hittade varandra tillslut och gick och hamtade var hyrbil for att sedan aka mot Whasington (hur stavas det?). Val framme sa borjade det sporegna men vi sag the Obama house och lite sa innan vi letade upp ett hotel.
Jag fick present fran S...massa fint fran Victora Secret :D Sen var kl 20.00 lokal tid och vi som hade rest fran Sverige var galet trotta. Kl var ju 02.00 for oss. Sa vi gick och la oss och somnade direkt.
Dag 2 har precis borjat och jag pappa och Olle har precis atit frukost (de har bara sota saker till fruckost, inget nyttigt alls!!). kl 06.23 lokal tid sa vaknade vi och var jatte pigga for da var ju klockan egentligen halv ett pa dan.  Mamma och Sofia sover fortfarande....
Idag ska vi titta lite mer pa Vita Huset och allt annat man ska se har i huvudstaden.
Senare ska vi aka mot Philadelphia.....

Sitter nu och skriver pa hotelts dator och forhoppningsvis sa finns det datorer pa resten av hotelen vi kommer till sa jag kan uppdatera :D

Puss och kram mina kara och hoppas ni kan lasa texten utan de bokstaver som har prickar over sig ;) Det ar ganska svart att skriva en text utan de bokstaverna.....

  -   A

Kommentarer
Postat av: Hanna

wiee annelie uppdaterar :D hoppas du får det grymt! <3

2009-05-19 @ 12:27:25
Postat av: eveblond

åhhh det låter som ni har det bäst:):):)

saknar dig!<3

2009-05-21 @ 13:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0