färdig?

Nu känner jag mig färdig med matten. Har suttit och pluggat fram och tillbaka nu i några timmar och det känns bättre och bättre faktiskt. Ska plugga mer imorgon.
Imorn ska vi även spela Lussebandykval i skolan. Vi har match halv fyra mot klassen över oss och om vi vinner den så går vi vidare och får spela på natten mellan den 11:te och 12:te :D. Vi ska vinna!!!

Idag är det ju första december...vi kommer närmare och närmare julen...24 dagar kvar till Kalle Anka.
Julkalendern började ju även imorse och självklart tittade jag på den. Fick inte någon riktig uppfattning om den, men en sak tänkte jag på. Det brukar vara barn med i julkalendrar men det fanns inte ett enda barn med i årets! Det kanske kommer i och för sig.

Jul har det även blivit på riktigt hemma hos oss. Går man in här så får man juliga känslor på en gång. Mamma pyntade massor i helgen och nu går alla färger i lägenheten i rött (förutom i mitt rum där det är rosa?!?). Det är ljus överallt och massa julblommor. Mysigt!








 


Puss och hej vänner...ha det bäst - A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0