glad?

Denna dag har varit bra.... Fick en mycket trevlig överraskning på matte lektionen. Det var nämligen så att mitt VG på nationella var väldigt stark och nu ska jag och några till, Johanna och Emelie bl.a., göra en MVG prövning. Så om vi får MVG på det får vi nog det i slutbetyg...... Jag vill ha MVG! Jag ska få det.....

Nu står fysik på schemat. Slutprov på onsdag och jag har inte riktigt lärt mig allt än. Jag skulle gått på en förhandsvisning av en ny film med Veronica men jag var tvungen att tacka nej pga. att jag måste plugga.....förlåt Veronica..........

Idag har jag sett ut såhär i skolan.




































t-shirt -
New York
väst - H&M
byxor - H&M
skor - Converse



Hej då för nu - A


Kommentarer
Postat av: snossan!

Hej! Jag är en ynklig liten varelse med stora bekymmer. Jag skulle bli lite glad om någon kunde läsa min blogg och ge mig lite snälla kommentarer. Annars kommer att börja gråta!

2008-12-15 @ 18:43:06
URL: http://www.snossa.blogspot.com
Postat av: evebe

du kirrar det lätt!!

o den ny-outfiten var schnygg! rikigt newyorkig as u said:p

2008-12-15 @ 21:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0