svårt?

Tjenis penis.
Har suttit ett bra tag och försökt skriva en engelska uppsatts. Vi ska jämföra två olika låtar med budskap från två olika år tionden. Det är svårare än vad man tror. Nu ska jag iväg och hämta Ebba och Fredrik men jag ska göra klart den när jag kommer hem. Orkar inte göra fysik. Det är tråkigt och svårt!
Imorgon får vi tillbaka matte nationella.....nervöst?....hoppas det går bra.
Idag började jag nio. Bäver väckte mig tio i åtta och då var det väl dags att gå upp. Jag blev pigg av hennes fina stämma. Tack Eve som gjorde att dagen började bra :).
Vi hade engelska i två och en halv timma och sen slutatde vi.
Puss och kyss för nu
               a



Såhär ser jag ut idag :)

Mysig tröja från Primark, London (mindre mysigt ansiktsuttryck!?!) och lite andra kläder från b.la Gina Tricot och H&M


Kommentarer
Postat av: Live from the USA

Min första fråga: ÖVERLEVDE BORIS NATTEN?

Det som jag oxå vill veta är vilka sånger har du valt? Låter som ett roligt projekt. Idag i Essex är det svenskt höstväder, 12 grader, regn o blåsigt - inte kul alls. Det positiva med dagen är att jag fick sovmorgon till 10 - underbart!!

2008-12-10 @ 17:44:42
Postat av: Anonym

så lite så:)

säxy morning voice we slajk very much!

köss

2008-12-10 @ 18:19:16
URL: http://snucki.blogg.se/
Postat av: annelie

haha...boris lever... ;)

valde john lennon- crippled inside och sugababes- ugly...

tyckte att de var bra :)

i like your voice evis <3



2008-12-10 @ 18:47:16
URL: http://charmfulslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0