toppen?

Förlåt för seg upptadering....har inte riktigt haft tid :/

Skolan igår bestod av en mattelektion med åtta elever, ett luciatåg som var PINSAMT JÄVLA DÅLIGT ;), en idrottslektion med en Annelie vid sidan av, lunch bestående av risgrynsgröt :D, en svenska lektion och psykologi som avslutning.

Direkt efter skolan slutatde igår åkte jag hem till kära Evelina L i Hässelby. Där myste vi en stund och sedan satte vi oss i en blå bil körd av Eves mamma till Vällingby där vi plockade upp andra Eve och sedan bar det av till Ikea!
Haha, Ikea är grymt. Vi gick runt där ett tag, åt sedan mat som var sjukt god, jag menar potatis, köttbullar, lingonsylt och brunsås! Kan det bli bättre? Ja, det kan det, för efteråt åt jag morotskaka!!
Vi gick sen vidare och fyllde våra kassar. Annelie handlade för 393 kr och fick med sig rejält med grejer hem......billigt I like!

Det här hände under fredagen:

*Ikea blev min favoritaffär
* Kevin vann Idol! Bra!
*Annelie kom på vad hon ska bli när hon blir stor. Ett yrke som inte kräver bra betyg!
*Ett glas inhandlat från Ikea, som enligt Evelina L aldrig skulle gå sönder, gick i kras 50 minuter efter det jag hade köpt det!
*Vi luciadvakade på vårat egna vis ;)

*Fotade oss och gjorde tveksamma poser?!?
*Annelie fick en centimeter kortare hår
*Somnade som stockar mitt i natten någon gång!


Nu ska jag städa kaninens bur och mitt rum för snart får vi gäster. Mina två kusiner med föräldrar och mormor. Jajamen, en tidigt liten julafton blir det i år...... julklappar är najjs......

Bilder ska läggas upp så fort jag får dom av min käre Eve....(den bruna).
Jäkligt krånligt att de har samma namn. Det är bra när man ska ropa på dem, då behöver man bara säga ett namn, men det hände ett x-antal gånger under kvällen att "fel" Evelina svarade på en fråga jag hade ställt.......Ja, det är svårt det där men jag älskar dem ändå!

PUSSEN  -  a

(Nu ska jag ringa Veronica för den som ville veta......städningen får komma i andra hand.)


Kommentarer
Postat av: Live from the USA

Jag ska oxå till IKEA!! Idag faktiskt, men först ska jag snacka med er på skypen - vi hörs snart;)

2008-12-13 @ 15:45:53
Postat av: veronica

jahh annelie ringde mig :D jippii :D mysigt samtal må jag säga!

2008-12-14 @ 01:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0