galet?

Det har kommit galet mycket snö idag, mer än en decimeter....vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta. En del av mig vill verkligen ha vinter och jul och allt det där, men en annan del har inte riktigt släppt sommarn och hösten.
Men spelar roll, nu ligger snön på marken och jag ska inte skotta bort den utan låta den ligga kvar.

Såhär ser det ut utanför mitt fönster i detta nu:




Jag skulle varit iväg och jobbat nu som barnvakt, men barnen blev sjuka så det ställdes in. Vet inte om det gjorde så mycket för då har jag tid att plugga istället.
I skolan i dag har vi haft heta debatter bland annat om dödshjälp. Vissa var emot det medans andra var för, det blev väldigt livat tillslut och vi lyckades gå över lektionstiden. Alla gick på Emelie som skulle stå där och försvara sig, jag hjälpte henne så gott som jag kunde.
Jag, Johanna och Emelie har kommit på nya namn till varnadra så härdan efter så umgås jag med Blonda Berit och Krull-Empa. Vi tyckte det var väldigt roligt ;).

Nej nu ska jag, min kopp te och mina mackor plugga lite psykologi.




Ha det bäst mina kära.
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0