morgon?

God morgon, eller god förmiddag kanske det är, eller är det god eftermiddag efter kl tolv? Spelar ingen roll kanske men nu är jag vaken och dagen kan börja.
Igår hade jag det jätte mysigt. Hade först match, blev oavgjort, och mina fina flickor var där och kollade :D. Sedan åkte E och E hem till mig så myste vi hela kvällen. Blonda E hjälpte mig att fixa ny design på sidan...mycket snällt!
Idag så ska jag försöka plugga, har psykologiprov nästa vecka och sedan är det mattenationella veckan efter. Sen så ska jag gå på årsfest ikväll med Duvbo. Halv fyra ska vi träffas och sedan ska vi till Garbo kl sex och äta middag. Kl tio så måste alla under 18 gå hem, vi får se om vi blir utslängda eller inte.... ;)
Hoppas ni får en toppen dag, njut av helgen!

puss /A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0