pigg?

Hej vänner!
Jag borde vara jätte trött eftersom jag inte kunde somna igår, somnade vid fyra och det konstiga var att jag vaknade av mig själv kl nio i morse och var pigg.....förstår ingenting...jag kommer antagligen somna kl åtta ikväll ;).
Jag är på bra humör i alla fall, lite ont i huvudet, men det tänker vi inte på.
Idag så står plugga på min "att göra lista".
Har presentation på designen imorgon, ska hålla tal på svenskan, måste plugga till psykologi provet och matte provet osv.
Ikväll ska jag nog promenra lite med Matilda, sen så ska jag titta på Gossip Gilr för en gångs skull, brukar alltid missa det.

Den här utsikten vaknade jag upp till idag, vacker syn!

Ha en trevlig söndag.
Puss och Kram - A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0