toppen?

HEJ!
Förlåt för dålig uppdatering, har varit upptagen typ hela helgen.
På lördagen så vaknade jag och åkte dirket till Hallonbergen och spelade innebandy-match. Resultatet blev 3-3 mot Aik och det var en match med mycket ilska och vilja.

Efter det så blev det snabbt hem, in i dushen, äta, och vidare till Lilla Essingen där Pernling-släkten åt julbord. Det var sjukt gott och jag har nog aldrig varit så mätt i hela mitt liv. Det var faktiskt roligt att få träffa släkten igen, det var ett tag sen.



Julbordet var nästan såhär fint.

Efter den goda maten så åkte åkte jag till Hässelby och hem till Evelina. Vi hade det mys i några minuter och sen kom andra Evelina och gjorde oss sällskap. Vi hade det underbart, men Blondie var tvungen att åka hem efter en stund så jag och Brunetten fick klara osss själva. Vi var ute och gick sen tittade vi på "Jalla Jalla". En trevlig, väldigt typiskt svensk film. Efter den var vi väldigt trötta och gick och la oss.

Söndagen började med frukost hemma hos Evis och sen en promenad till Hällselbys tunnelbandestation. Sa hej då till min kära och åkte till Brommaplan där min mor hämtade upp mig. Vi åkte till Solna Centrum och spenderade massa pengar :D.
Jag fick en ny vinterjacka och två klänningar som jag ska ha till nyår. Ska lämna tillbaka en av dem, måste bara bestämma vilken ;).
Sen åkte vi hem, åt pannkakor :D och sen så skulle jag iväg och spela innebandy igen. Kl sex började matchen och Duvbo vann med 9-3! Vi fick ganska många utvisningar men gjorde ändå många mål. En i det andra laget, i Sköndal, fick matchstraff precis i slutet och hon började gråta. Vi hånade henne lite ;).

Nu har jag pratat med Lovisa i England och det var hon som ville se hur hennes gamla klass ser ut så jag la upp en suddig bild på oss. Ska scanna in den och göra om det så bilden blir klarare. Det var väldigt längesen jag pratade med henne och det känns som hon har varit borta i evigheter. Hon borde komma hem snart trycker jag......

Nu ska jag försöka plugga lite matematik eftersom vi har ett trevlig nationellt prov på torsdag. Det känns lite sisådär inför det om jag ska vara ärlig. Vem vet, jag kanske blir plötsligt sjuk på torsag morgon och missar allt ;).

Hoppas eran helg har varit lika toppen som min :D.

Kyss kyss
//A



Här är en av klänningarna, denna från Salt. Tror att jag vill behålla den här. Måste bara sy in den lite för den fanns inte i min storlek.....

Kommentarer
Postat av: Hanna

fin :) vad blev det för jacka nu då?

2008-12-01 @ 09:48:36
Postat av: annelie

tack :D

en svart lång jacka....

ska visa den så småningom också....

tack att du läser mnin blogg så ofta :D

det gör mej glad <3

2008-12-01 @ 12:41:24
Postat av: eve

GAAAAAAAAAAH va fin klänning!!! HERRE MIN SKAPARE! den var uursnygg!

2008-12-01 @ 13:20:44
URL: http://lindwood.blogg.se/
Postat av: annelie

tack älskade:D

2008-12-01 @ 16:06:11
URL: http://charmfulslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0