förlyld?

Hej. Hej. Hej.
Nu är tillbaka på riktigt :)
Jag sitter här och nyser och hostar för fulla muggar och försöker skriva samtidigt :)

Jag orkar inte berätta allt som jag har gjort under tiden jag varit borta för det har hänt så mycket. Men jag har hunnit med allt från 20års fester till 18års firanden, innebandy säsongen tog slut, plugg har avklarats, körlektioner, halkbana och risk utbildning har jag gjort, nya kläder har införskaffats liksom en ny mobil, jag har använt min nya skinnjacka för första gången, träffat massa vänner m.m.
Jag kommer inte ens ihåg allt....men men..det var så pass mycket att bloggen fick ta stryk och prioriterades inte...
Nu ska jag i alla fall försöka blogga så mycket som möjligt :)

Jag ska uppdatera er med lite bilder bilder framöver så ni få lite inblick av det jag har gjort :)

PUSS PUSS PUSS - a

Kommentarer
Postat av: den bruna

Skönt att du är tillbaka :) <3

2009-04-08 @ 20:51:43
URL: http://lindwood.blogg.se/
Postat av: Mary

E du också sjuk? Jag har nackspärr... Blää.

2009-04-08 @ 21:39:11
URL: http://myranmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0