halsfluss?

Usch....jag mår verkligen skit!
Ingen skola imorn säger mina föräldrar men jag ska se hur jag mår då och fattar beslut efter det.
Jag kan i alla fall knappt svälja och varje gång jag gör det gör det så jävla ont och jag får tårar i ögonen.
Pratade med Eve Brun förut och hon trodde att jag kanske har fått halsfluss. Hon sa att jag skulle gå till vårdcentralen imorn och så får det bli. Tack Evis för tippset.. :)
Jag ska kräva pencelin!! Jag måsta för fan få svälja utan smärta!!

Aja....snart sängen...det är när jag sover som jag inte har ont...så jag ska se till att somna snart.
Ska berätta imorn vilken diagnos jag får hos vårdcentralen ;)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: eve brun

allt för dig <3 och lite till! <3

2009-04-18 @ 23:00:29
Postat av: annelie

naw <3

2009-04-19 @ 12:18:02
URL: http://charmfulslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0