väsby?

Yes...vi landade i Upplands Väsby igår kväll/natt.
Vi började hemma hos Hanna och slutade i en jacutzi i Väsby (hur stavas jacutzi??).
Det var en rolig kväll. Trött är jag nu i alla fall. Inte många timmars sömn.
Det sämsta var bara att Julia inte var med. Hon låg kvar i Sumpan med migrän. Hoppas du mår bättre nu min kära!

Snart ska vi åka till Södertälje och träffa lite kusiner....sen får vi se vad som händer ;) mår inte så jätte bra så just nu lutar det åt att jag går och lägger mig tidigt, men man vet aldrig.

Puss och kram...nu ska jag ta en powernap :D

 - A

Kommentarer
Postat av: e

annelie den vilda:p

tur i alla fall att Dansken fick vila. Men ikväll ligger han nog inte på latsidan. Rosa - its on!

2009-04-11 @ 20:22:06
Postat av: annelie

hahha...du är så rolig!! i love you!

2009-04-11 @ 20:44:34
URL: http://charmfulslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0