bajs?

Bajs tråkig träning var det idag :(
Har två matcher i helgen, hoppas de blir roligare.

Dagen idag var skön. Började kl tio och slutatde vid tre. Imorgon börjar jag halv nio och slutar kvart i tolv. SKÖNT! Vi har ingen fysi´k och därför slutar vi innan lunch. Sen ska, Emelie, Johanna och jag till Vurma vid Fridhemsplan och äta. Mys!

På kvällen blir det Eve-brun och Annelie tid. Det ryktas att det kommer bli kladdkaka :D veckans höjdpunkt? Såklart ;)



Ååååå...längar tills imorn :)

Nej, nu ska jag väl gå och duscha och sen sova så man är pigg imorn på våran 1.40 timmars långa matte D lektion. Gud vad jag längar (lägg märke till ironin i sista meningen).

Sussa sött änglar <3
 - A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0