färdigpackad?

Hej hallå..
Eve, Eve och Verr har varit här idag och det har varit en händelserik eftermiddag med massa annorlunda sms, bitchiga 96:or, chokladmuffins, städning och packning.
Tack tjejer för en underbar start på lovet <3

Om två timmar kommer Johanna och sedan bär det av mot stationen. Hoppas sängplatserna är sköna på tåget för jag är trött ;)

Nu tittar jag på Step Up som jag har fått låna av Hanna :)
Den är bra!
Fast jag vill ju se på Let's dance också så jag är tvungen att sappa ;)

Packningen är nästan klar...har lite necsesär grejer kvar (hur fan stavas neccesär?).
Aja, var nere i ican med Bäver innan hon stack och kirrade mat till veckan. Vi tar med oss så mycket som möjligt eftersom det är så dyrt att handla där. Jag köpte tortelini, havregryn (till frukost), nudlar och pulver som blir soppa när man blandar med vatten. Makaroner tar jag med mig hemifrån.

Ska blogga en gång till innan jag åker.
Antagligen finns det inget internet där så det blir kanske inget bloggande på en vecka. Carro tar med sig dator men vi får se hur det blir.

Nej, nu ska jag ägna mig mer åt Tv:n.
Ska ta något och äta också. Tror det finns fler chokladmuffins i frysen ;)



Bra TV?



Bättre TV!

Kärlek
- A

Kommentarer
Postat av: Hanna

tatum channing.. mums ge mig :)

2009-02-21 @ 00:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0