födelsedagsmiddag?

Hej.
Nu sitter jag hos Eve den Blonda och vi ska snart iväg på födelsedagsmiddag hos Matilda. Medan Blonie klär sig porrigt och Brownie sminkar sig porrigt så sitter jag och har ont i huvudet och nyser. Mår inte helt bra.....orkar inte bli sjukare. Så jag ska inte bli för sen ikväll utan komma hem i bra tid...

Dagen idag har varit bra (det är ju fredag) och fast det är fredag den 13:onde så har inget illa inträffat (än!?!).
Två av mina klasskompisar har fyllt år så vi har sjungt högt för dom :D

När jag slutade så var det snabbt hem, packa väskan med kläder och bege mig till Brommplan där E och E så snällt väntade med tunga påsar då de hade handlat loss på Ican.. ;)

Snart ska vi möta upp fina Veronica och sen gå till Mattis.





Bilder från E-Blonds dator :D

Trevlig helg mina vänner <3

 A

Kommentarer
Postat av: Live from the USA

hoppas att ni hade en underbar kväll/natt!! du kan väl säga till övriga där hemma att vi kan höras på skypen under helgen....

puss o kram

2009-02-14 @ 02:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0