tillbaka?

Helt plötligt längtade jag tillbaka....



Te2a vid Trafalgar Square.



Hmm...kan detta vara Big Ben?



London Eye!



Ser in till det andra "ägget" eller vad man kallar det....



Johanna och jag med Tower Bridge i bakgrunden...



En fin bild :)



Bussresa med fina flickor :)



Picadilly Circus!



Lovisa!



Johanna!



Hattligan :)



Johoe, Empa och jag :)



Harrods...



Hej då London :(



Och hej Stockholm....



Ledsna?

Det var en grym resa....jag rekomenderar verkligen att resa till London med sin klass :)

<3


Kommentarer
Postat av: frida

Jaa det va jättekul verkligen ^^ bästa starten med klassen jag kunde få på alla sätt (: <3 saknar det jag också ^^

2009-02-05 @ 00:09:16
Postat av: annelie

det var bäst....

2009-02-05 @ 09:03:49
URL: http://charmfulslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0