lösta?

Alla problem är lösta
Knuten är uppknuten
Dörrarna är öppna
Biffen är kirrad....

Tror jag...

Jag, Simon och Johanna får hoppa av Fysik B kursen om vi vill. Vi har haft möte med rektorn idag och vi kan ha löst alla problem. Det medför bara att vi får 50 poäng för mycket att läsa nästa termin men det är det värt, bara jag kommer bort från fysiken. Det är sjukt svårt, och jag vill inte få G på en 150 poängs kurs så jag känner att det kanske är bäst att hoppa av den. Det jobbiga är då förstås att jag inte kommer ha behörighet in till civilingenjörs linjen men jag vill inte ens bli det (tror jag).

Säkra besked kommer imorgon då alla valen måste vara satta. Ska bestämma individuella val tills imorn och jag tror jag ska läsa Engelska C och Matte E.
Men som sagt, säkra besked kommer imorn...

Snart ska jag äta och sen iväg på träning. Fast jag ska inte vara med eftersom jag har en svullen hals och förkyld :(

Ses och hörs babies ;)
 - a


Kommentarer
Postat av: eve den bruna

Du kommer kirra alla biffar oavsett vilket beslut du vill ta :) <3

2009-02-12 @ 20:49:22
Postat av: annelie

tack vad du är snäll...

tack för att du stöttar mig

<3

2009-02-12 @ 21:08:45
URL: http://charmfulslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0