pictures?

Här får ni de finaste bilderna från i lördags. Bilderna kommer från Eve den Brunas kamera och även från hennes blogg www.lindwood.blogg.se . Enligt min käre brune Evis så fanns det väldigt många bilder på kameran men endast ett fåtal av dem blev tillräckligt bra för att läggas upp ;).

Titta och njut....



Bäver kirrar naglarna på bussen....eller nageln...



Själv åt jag middag och sen skulle jag sminka mig utan spegel (!?!)



Evis tittade nöjt på ;)



I Vallentuna var vi på party-humör :D!
Jag, Isabelle (värdinnan), Bäver och Amanda
Och lite annat folk i bakgrunden...



Party-humör var det rätta ordet....
Jag, Värdinnan och Max...
Och lite annat folk i bakgrunden...



Flickor<3
Och lite annat folk i bakgrunden...



Mysiga blickar från det fina paret E och M...
Och lite annat folk i förgrunden....

För att se några fler bilder går ni in på min älskade E:s blogg www.lindwood.blogg.se

Pusselipuss
 - A

Kommentarer
Postat av: eve den bruna

älskar dig och saknar dig <3

2009-02-09 @ 19:15:28
Postat av: annelie

älskar dig<3

2009-02-09 @ 19:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0