vurma?

Hej. Hoppas allt är bra med er :)

Själv mår jag toppen. Slutatde ju 11.45 idag :D Sen åkte jag, E och J till Vurma, ett supermysigt café vid Fridhemsplan. Där var vi jämt i ettan mrn nu var det längesen vi vär där.
De har värdens godaste smörgåsar! Med jätte roliga namn ;)



Jag beställde en "Raring" men det visade sig att de hade gjort fel macka så jag fick en "Fräsching". Men jag kom på att det var fel smörgås när jag hade ätit typ 1/4 av den....



Så jag sa till personalen och fick den smörgås jag hade beställt med bacon, avocado och fetaostkräm. SÅ GOTT!  Fick alltså lite mer för pengarna ;)



Emelie och Johanna njöt av sina smärgåsar...



Sen åt vi kardemumma-bulle :D

Mysig eftermiddag...

Nu ska jag samla krafter och sen ska jag möta upp Blonda Eve och vi ska åka till Hässleby till Bruna Eve.
Perfekt fredag om ni frågar mig....

Puss - A



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej raring. Står sysslolös på jobbet så jag passade på att sticka ner näsan här ;) Tackar ödmjukast för den vackra bilden på mig :P

Puss på dig, Raring

2009-02-06 @ 19:08:56
Postat av: Anonym

myspys....varsågod för den fina bilden :9

jag tycker den är fin :)

hoppas jobbet var bra :)

puss

2009-02-06 @ 23:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0