HERREGUD?

Jag har inga ord....tog eve bruns ord istället....kunde inte sagt det bättre själv!!

Vad hände ?

Det kändes som att det nyligen var nyårsafton. Jag minns det som igår när vi stod där bland alla smällare och diskuterade att vi skulle fylla 18 år inom några månader.
Nu har allt passerat förbi.
Det är en fucking vecka kvar till allt plugg är slut. Om några dagar tar min allra käraste kusin studenten.  STUDENTEN! Eve och Vickan brukar fylla år när det är högsommar för mig, de fyller om tio dagar.
Om drygt en månad firar jag och kanelbullen 1.5 år. Helt galet!!
Om en månad har jag uppkörning, lilla jag ska ta körkort. Vad hände?
Syster Schteek har tagit körkort, varit i NY för tredje gången och lyckats fylla år med en fest som firande. Det var lyckat!
Nu är det snart skolavslutning. Linda Egertz skulle åka bort och jobba hela sommaren, hon åker om några dagar.
Min lillebror har nyss fyllt 12 år. Han var ju precis 5 år. Vad hände på vägen?
Bara 3 veckor kvar till midsommar och karin, min svenne, kommer hem!


HERREGUD VAD TIDEN GÅR FORT!

pussis - a


Kommentarer
Postat av: Hanna

amen to that!

2009-06-08 @ 11:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0