mycket?

Hej och god morgon.
Idag kommer bli en hektisk dag.

 - Först nu så går jag i skolan till 14.15
 - Sedan måste jag springa till tunnelbanan för att ta mig till Brommaplan körskola
 - Där ska jag köra bil i 140 minuter
 - Sen ska jag in på McDonalds och äta middag
 - Samtidigt ska jag plugga svenska för jag har prov på torsdag
 - En timme ska jag sitta där
 - Sen ska jag tillbaka till körskolan för att ha teorikurs i två timmar
 - Den slutar kl. 20.00 och min träning börjar 20.00
 - Så min pappa hämtar mig och kör mig till Hallonbergen
 - Där ska jag träna tills kl. 22.00
 - Sen ska jag hem
 - Äta
 - Dusha
 - SOVA!

Herregud, jag kommer svimma innan denna dag är över......


Kommentarer
Postat av: den bruna

sivmma inte, det låter onödigt! Du kommer kirra biffen idag min käre :) jag lovar!

Lycka till med körandet och teorin :) och.. ALLT annat :)

<3

2009-03-03 @ 10:38:02
Postat av: annelie

tack tack tack söta du <3

2009-03-03 @ 12:41:28
URL: http://charmfulslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0