nyklippt?

Hej vänner. Äntligen helg, som jag har längtat.
Efter skolan träffade jag Eve Brun som klippte och färgade mitt hår så nu ser jag mycket "fräschare" ut enligt henne :)

Sedan gick hon hem men då kom andra Eve och var här i ungefär en halvtimme innan hon var tvungen att gå. Kortvisit blev det.

Jag ska snart iväg mot Islandstorget för att träffa Maja, Lena, Malin och en till tjej som heter Lovisa som jag inte har träffat. M, L och M har jag lärt känna genom "min" Lovisa, som gick i min klass. Vi ska ses hemma hos Maja (som ibland stavas Maya) men jag tänker inte säga vad vi ska göra för då kommer vissa tycka vi är töntiga. Jag kan säga så mycket att vi ska titta på tre filmer, och att man måste tycka sånt är gulligt och roligt... Vi som ska se dom älskar dom medan andra hatar dom....förstår ni? Vet ni då vad vi ska göra ;)

Nu ska jag skriva upp alla saker jag vill ha från nya H&M katalogen så att min mamma kan ringa dit och beställa ;)

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du har färgat håret!=) Vill se hur det blir hehe:P<3

2009-03-13 @ 16:39:32
URL: http://queenies.blogg.se/
Postat av: Sara

Intresserad av att tjäna pengar på bloggen? Gå in på min blogg och se hur lätt det är =)

2009-03-13 @ 17:38:35
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: sannie

ha en bra dag

2009-03-14 @ 15:15:08
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: den bruna

men du var fräsch innan också :O !

2009-03-14 @ 17:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0