ursäkt?

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering idag....men har haft lite mycket.

Först skola såklart, göra klart dörrstopp i verksaden, rita skisser och sedan redovisa. Vi blev klara med alla redovisningar hela fem minuter innan vi slutade så jag menar, hallå, sluta fem minuter tidigare, inte illa pinkat ;)
Efter skolan var det vidare till E och F där städning (!?!), twister-spelande, sago-berättande och övertrötta barn stod på schemat.
Sen hem, mat, och sedan plugga till morgondagens prov.... känns som jag har ganska stor koll på Upplysningen och Romantiken nu. Hoppas det går bra.
Har egentligen sovmorogon imorn men jag tror jag ska gå upp i bra tid så jag hinner kolla igenom allt en gång till.

Nu säger jag god natt :)
Sussa sött!

Pussar - A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0