veronica?

Grattis i efterskott älskade...
Tack för igår, allt var super.
Kvällen började på Odenplan hos Verran där 12 flickor samlades och åt en mycket god middag! Men alla hade "uppdrag" under middagen som man skulel genomföra och det jag skulle göra var att klaga på att maten var äcklig vilket var lite svårt eftersom den faktiskt var god :)
Sedan blev det presentutdelning och tårta! Det blev mycket skratt och mycket sång för födelsedagsbarnet :)

Efter middagen så begav vi oss mot T-Centralen och till Anna där hon hade en stor fest med sin kompis. Där spenderade vi några timmar och jag kan säga att vi ägde dansgolvet ;) eller Angie gjorde det rättare sagt :D.

Vidare till Sumpan blev det sen och hem till Hanna :)
Där var vi inte så länge eftersom klockan var ganska mycket (nu måste det även sägas att det är bara jag och Veronica kvar, de andra har lämnat oss på vägen). Vi gick till busstationen men bussen vi skulle ta blev fan iställd eller nåt så vi fick sitta och frysa häckarna av oss i en halvtimme! Sen kom bussen och det var skönt att komma in i värmen :)

Väl tillbaka på Odenplan var klockan 05.00 och V och jag var väl inte i säng försen 05.30.
Vaknade gjorde vi ca 4 timmar senare konstigt nog, alltså inte så många timmars sömn.....men det går bra...lite trött bara ;)

Nu har jag suttit framför Tv:n i flera timmar och orkar inte riktigt göra nåt annat....

Tack Veronica för en toppen kväll!
Och tack Anna för att vi fick komma, det var sjukt roligt!

Bilder kommer :)

Puss - A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0