ångest?

Beslutångest och rädsla..... Vad skulle jag göra? Vad skulle alla andra tycka? Skulle jag göra det eller skulle jag inte göra det, ta den eller inte ta den? Många känslor snurrade i huvudet och det tog ett bra tag innan jag bestämmde mig. Jag behövde även vägledning från bl.a min mamma innan jag fattade det svåra beslutet.
Ni förstår säkert vad jag pratar om..... Jajamen....Jag har köpt en pälsjacka.
Den var på rea och då kan man ju inte lämna tillbaka den, men mamma sa att om jag verkligen ville ha den så skulle jag få den av henne i julklapp :D. Jag beslutade mig att köpa den och mådde mycket bra på resan hem från stan. Bäver sa även att hon tyckte den var snygg....
Det tråkiga är att jag inte kan använda den innan julafton eftersom mamma redan har tagit hand om den ;).
Jag hann inte heller fota den men den är svart och ganska kort, både i midjan och armarna...... I like it!!!

Trodde ni att det var något viktigare jag menade först p.g.a av min dramatiska inledning? Hahahahahahahah.......Jag tyckte det var lite roligt ;)



Den ser inte ut såhär i alla fall.....det kan jag lova..... :)

PUSS PÖSS PASS PISS POSS PESS PYSS PÅSS PÄSS på er :)
 - A

Kommentarer
Postat av: Live from USA

Får man fråga var jackan är inhandlad ngnstanns?

2008-12-05 @ 18:44:01
Postat av: annelie

det får man..... Vila baby!

2008-12-05 @ 19:49:27
URL: http://charmfulslave.blogg.se/
Postat av: beaver

SKIIIITFIN VAR DEN!!!!!! <3

2008-12-06 @ 12:36:03
Postat av: annelie

tack<3

2008-12-06 @ 21:31:04
URL: http://charmfulslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0