gratis?

Om man ska klättra på alla listor över mest lästa bloggar så måste man nog ge ganska mycket av sig själv. Så jag väljer att bjuda på en fin liten outfit som jag hade på mig idag.
Mitt mål med denna blogg är att få gratis kläder hemskickade till mig (!?!) och då måste man ju visa vilka sorters kläder man gillar :)
Haha.....lycka till med det målet säger jag bara.... ;)
Här kommer dagens kläder i alla fall.....
Bilden är tagen av Frida i våran fina röda teknik-korridor i vår fina skola Thorildsplans Gymnasium :)


kofta - pappas från Lindex
linne - USA
kjol - H&M
halsduk - Gina Tricot
stövlar - Wedins
väska - Wera från Åhléns


Så, nu vet ni vad för sorts kläder ni ska skicka hem till mig ;)
Stora koftor och snygga väskor och stövlar......haha....

Puss och hej små barn....  /a

Kommentarer
Postat av: Live from USA

Pappas kofta?? Ha ha ha...;)

2008-12-04 @ 22:35:31
Postat av: annelie

hahahahha.... ;)

2008-12-05 @ 19:49:01
URL: http://charmfulslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0