hektisk?

Idag har massor hunnits med.....
Bärjade kl nio med design i två och en halv timma....
Johanna, Emelie och jag lekte i bildsalen.....



Johanna jobbar hårt....



Emelie också..... :)



Detta mästerskap gjorde jag.... ;)..... en ballong, tidningspapper och lim.....vi gör chokladaskar....min ska i slutändan bli en discokula.....

När vi jobbade med våra askar så var vi lyckliga och glada, i alla fall jag, det försvann tyvärr några timmar senare......
Japp, fysik prov i nästan fyra timmar..... Det började med att jag höll på att bryta ihop. Var påväg att lämna in provet efter tio minuter och skita i allt, men istället gick jag på toa och sa till mig själv att jag skulle skärpa till mig......Jag gick tillbaka och skrev på alla jävla uppgifter....om svaren jag skrev är rätt kan ju disskuteras ;).

Efter provet så skulle det bli roligare i alla fall. Jag begav mig till Fridhemsplan och införskappade julklapp till lillebror och en håraccesoar till Annelie som ska användas på julafton och nyår.
Efter det så träffade jag kära blonda Eve, även kallad Bäver. Vi åkte till Hötorget, kirrade lite blomster och McDonalds mat och sedan gick vi till T-Centralen där Max väntade. För er som inte vet så är Max den bruna Eves pojkvän. Sedan plockade vi upp Isabelle som är bruna Eves klasskompis, och begav oss till Karlaplan. Ja, ni förstår nog vad vi skulle göra där. Gå på Lindskogs dansuppvisining såklart. McDonalds maten åts upp på tunnelbanan och blond-Eve lyckades spilla ut allt vatten på Karlaplan stationen......
Vi gick sedan till ett köpcentrum som ligger där och kirrade lite mer blommor till Eve...eller blommor och blommor, en gran blev det...underbart snygg.
Efter det så begav vi oss till Maxim teatern där vi gjorde oss redo för att titta på Lasse Kulersh julshow.
Bästa onsdagen på länge.
Evelina Lindskog är så jäkla bra på att dansa.

 

Granen börjar ta form....



Alla hjälps åt....



Färdig...har ni sett något finare? Mannen i bakgrunden satt hela tiden och sa att den var jättefin....haha....han var rolig.



Isabelle och Annelie...Eve är inte så bra på att fota ;)



Evis i sexig pirat utstyrsel....



Ser ni henne?



Evis i hatt utstyrsel....



Vi väntade utanför med amaryllis+bär på gren och julgran....



De bästa julgrans-görarna.....



Max med den snyggaste blomman en människa kan få...



Här är bären+amaryllisen som jag och Eve köpte på Hötorget....



Den bästa dansaren blev mycket glad....



Hon kunde bära allt själv ;)



Eve och Annelie blev dissade av alla vid Karlaplan så vi fick roa oss själva på vägen hem.......

En toppen kväll som gjorde att jag inte tänkte för mycket på fysiken....
Nu borde jag gå och sova....men jag orkar inte......

Kyssen på er....
Hoppas ni njuter av bliderna....många bilder är roligt.....det tycker jag i alla fall ;)
 - a

Och just det...snart vankas blider från Ikea vistelsen.......
Och en sak till....snart vankas jullov....fyra vanliga lektioner kvar nu....fy fan vad skönt det ska bli med ledighet!!

Kommentarer
Postat av: eve

först: hahahahaha annelieeeee (hallon).

Sedan: fina bilder(har lånat dem till mig. tack:) vad hände med angel bilden?

näst sist: jag ska gå fotokurs!

sist: bästa onsdagen!



pusspussspussallraälskade<3

2008-12-17 @ 23:58:39
Postat av: Live from the USA

Underbar onsdag!! synd bara att du missade mig på skypen;)annars hade det varit dagens höjdpunkt, jag lovar!! hoppas att din dator funkar i Åre - annars ska jag försöka att ringa på julafton. har haft två helt ok dagar, sovmorgon till 10 - jobbade sent igår men slutade runt 4 idag. imorgon au pair-möte (secret santa och svenska pepparkakor), slipper att jobba natt! fredagkvällen är öppen för förslag medan NYC väntar igen på lördag!! Love that city! Fan annelie du borde spara ihop pengar å komma över själv nästa år - kanske under min "13:e" månad?? då kan vi göra staden osäker tillsammans...Älskar dig o saknar dig:)

2008-12-18 @ 02:35:46
Postat av: eve lindwood

Jag blir rörd <3

Du anar inte vad det betydde för mig att du och ni var där<3

Mailar Ikea bilderna NU :D

2008-12-18 @ 08:01:23
Postat av: annelie

bäver.....du får sjävklart låna....coolt med fotokurs....lär mig....ängeln kommer ;)



syster....älskar dej! och du anar inte hur avundsjuk jag blir när du säger att du är i NY hela tiden....borde spara pengar....<3



evis.....allt för dej!

tack för bilderna <3

2008-12-18 @ 22:12:15
URL: http://charmfulslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0