mjöl?

Nu är jag hemma från träning...Sista träningen detta år....nästa gång jag står på en innebandyplan är i Uppsala när vi spelar Storvreta.
Nu är jag hungrig. Och törstig. Någon som vet vad motsattsen till törstig är...jag menar motsatsen till hungrig är ju mätt men vad är motsatsen till törstig? Jag har undrat ett bra tag nu....

Här kommer blidbevis på att jag och Johanna gjorde pepparkakor tidigare idag......jag vär jävligt stressad för jag skulle på träning, baka pepparkakor, städa fisk-hemmet för den ska bo hos Emelie över jul, jag skulle äta osv. Allt skulle ske på samma gång.
Fisken är i tryggt förvar hos Empa nu och om den dör så gör det inget ;). Den kostade bara 29 kronor;)

Nej, nu kommer bliderna....



Johanni var glad :D



Jag kirrar kakorna ut från ugnen.....



Mjöl måste man ha när man bakar pepparkakor ;)



Resultatet blev detta....vackert!

Nej...pussen på er <3

 - A

Kommentarer
Postat av: Hanna

vilka fina peppisar :)

2008-12-19 @ 21:40:33
Postat av: annelie

tack så mycket.. :) :)

2008-12-19 @ 22:49:43
URL: http://charmfulslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0