packa?

Jag borde nog börja packa....
Jag åker till Åre imorgon och blir borta en vecka. När vi åker hem så ska jag bli avsläppt i Uppsala där jag ska spela innebandycup med mina fina Duvboiter....
Jag ska ta med mig datorn men jag vet inte om det finns någon uppkoppling därborta (borde finnas i Åre eller?) så om ni inte hör från mig på ett bra tag så har jag inte slutat blogga (aldrig ska jag göra det ;) ) utan jag har bara inget internet. Jag kommer hem igen den 30:onde december tror jag....

Våran julavslutning idag var väldigt fin, och här kommer lite fina bilder från den....



Största delen av Te2a som väntar på jullov...



Kurre hämtade en gitarr och spelade så vackert.....



Jag invigde mitt julafton/nyår hårband.....tänkte, ä...det är ju avslutning så jag kör på stort....



Martina den fina....



Carro och jag var glada.....



Bruce, vår lärare, hade tänt fina ljus och rökelse....



Jesper kan också spela gitarr....



McDonalds....hjärtat som jag håller var det äckligaste jag har ätit där någongång....ett råd... köp aldirg dom!! Äckligt ost med äckligt skal.....blä!
Bilden är tagen innan jag hade smakat den, efter första tuggan var jag mindre glad......

Nej, nu blir det packning och städing....haha...det man alltid vill göra på fredags kvällar ;)
Ibland har man inget val......

Puss och pill

 - A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0